۱۴۰۳ چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت
FA
دانشگاه اصفهان

انتصاب مشاور رییس دانشگاه اصفهان

طی حکمی از سوی سرپرست دانشگاه اصفهان، دکتر ایرج محمدپور عضو هیات علمی دانشکده شیمی به عنوان مشاور رییس دانشگاه منصوب شد.


طی حکمی از سوی سرپرست دانشگاه اصفهان، دکتر ایرج محمدپور عضو هیات علمی دانشکده شیمی به عنوان مشاور رییس دانشگاه منصوب شد.

به گزارش وب سایت خبریuinews   دکتر حسین هرسیج سرپرست دانشگاه اصفهان طی حکمی دکتر ایرج محمدپور عضو هیات علمی دانشکده شیمی را به عنوان مشاور رییس دانشگاه منصوب منصوب نمود.

متن حکم دکتر محمدپور به شرح زیر است:

استاد ارجمند جناب آقای دکتر ایرج محمد پور

عضو محترم هیأت علمی گروه شیمی

سلام علیکم؛

 نظر به تعهد، تخصص و سوابق ارزنده جنابعالی به موجب این ابلاغ به عنوان  مشاور رئیس دانشگاه منصوب می شوید.

امید است با توکل به خداوند سبحان و بر اساس برنامه های راهبردی دانشگاه، با تدبیر و استفاده از تجارب و مشورت با رده های مختلف مدیریت دانشگاه در راستای تحقق دانشگاه جامعه محور و تمدن ساز، انجام وظایف و مسئولیت‌های خطیر محوله برای اعتلای نماد آموزش عالی کشور، ارتقای سطح و میزان همکاری ها و تقویت ارتباطات با نهادهای همسو، ساماندهی تعاملات، ارتباطات و تفاهمات موجود، شناسایی ظرفیت ها و امکانات درون و برون سازمانی با هماهنگی تمامی بخش های دانشگاه، مورد اهتمام قرار دهید و با تدبیر و لحاظ ظرفیت ها و امکانات موجود در راستای رویکرد تحول گرا همت گمارید.

توفیق جنابعالی در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی و تحقق اهداف دولت مردمی، ظل توجهات حضرت ولی عصر (عج) و رهبری حکیمانه حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای (مدظله‌العالی) را از درگاه خداوند متعال خواستارم.

دکتر حسین هرسیج

سرپرست دانشگاه اصفهان

تاریخ:
1400/09/15
تعداد بازدید:
6318
منبع:
دانشگاه اصفهان
آدرس: اصفهان، میدان آزادی، دانشگاه اصفهان
کدپستی: 8174673441
تلفن: 2640-03137932128 تلفکس: 03136687396
Powered by DorsaPortal