۱۴۰۳ پنج شنبه ۱۳ ارديبهشت
FA
دانشگاه اصفهان

دیدار و گفتگوی رییس جهاد دانشگاهی واحد اصفهان با سرپرست دانشگاه اصفهان

دکتر مهدی ژیان پور رییس جهاد دانشگاهی واحد اصفهان با دکتر حسین هرسیج سرپرست دانشگاه اصفهان دیدار و گفتگو نمود.


دکتر مهدی ژیان پور رییس جهاد دانشگاهی واحد اصفهان  با دکتر حسین هرسیج سرپرست دانشگاه اصفهان دیدار و گفتگو نمود.  

به گزارش وب سایت خبریuinews دکتر حسین هرسیج سرپرست دانشگاه اصفهان در این دیدار ضمن تاکید بر استمرار تعامل سازنده فی ما بین دانشگاه اصفهان و جهاد دانشگاهی اظهار داشت: جهاد دانشگاهی یکی از مراکز فعال استان است که با آسیب شناسی همکاری های گذشته دانشگاه و جهاد  می توان  زمینه همکاری های جدید را ارزیابی نمود.  

دکتر هرسیج رویکرد جامعه محوری و تمدن سازی دانشگاه اصفهان را بسیار مهم دانست و  اظهار داشت:  جهاد دانشگاهی باید  بر روی کارهایی که مغفول مانده تمرکز بیشتری نموده و ضمن همکاری با دانشگاه اصفهان از کارهای موازی حتی الامکان پرهیز نماید.

سرپرست دانشگاه اصفهان همچنین خواستار دریافت گزارشی از فعالیت های جهاد دانشگاهی به منظور بررسی راهکارهای موثر در تعامل بین دو مجموعه مبتنی بر رویکرد جامعه محوری و تمدن سازی دانشگاه اصفهان شد.  

دکتر مهدی ژیان پور رییس جهاد دانشگاهی واحد اصفهان  نیز اظهار داشت: با توجه به رویکرد جهاد دانشگاهی در چارچوب آموزش و پژوهش  نسبت به تداوم و استمرار همکاری با دانشگاه اصفهان اعلام آمادگی می نماید.

وی در ادامه افزود: در حال حاضر جهاد دانشگاهی در 5 مرکز از شهر اصفهان متمرکز و در حال فعالیت های آموزشی مانند ارایه دوره های کوتاه مدت مهارتی برای دانش اموختگان و همچنین فعالیت های پژوهشی است و در نهایت در حوزه  فعالیت های فرهنگی  نقش آفرینی دانشجویان در خبرگزاری ایسنا و ایکنا قابل توجه است.

دکتر ژیان پور افزود: انتشارات جهاد نیز عمدتا" در خدمت ترویج دستاوردهای علمی اساتید دانشگاه است .

وی مجموعه جهاد دانشگاهی را جوان و با انگیزه دانست که در راستای همکاری با دانشگاه هها و مراکز علمی همواره منشا اثر بوده و هستند.

گفتنی است این دیدار صبح روز دوشنبه 6 دی ماه 1400 در محل دفتر ریاست دانشگاه اصفهان برگزار شد.

 
تاریخ:
1400/10/06
تعداد بازدید:
5136
منبع:
دانشگاه اصفهان
آدرس: اصفهان، میدان آزادی، دانشگاه اصفهان
کدپستی: 8174673441
تلفن: 2640-03137932128 تلفکس: 03136687396
Powered by DorsaPortal